“Якби ви приїхали на місяць раніше, цієї великої поломки могло б і не бути” Пересічний автомеханік
Після встановлення газо-балонного обладнання на Джип Компас (Jeep Compass) через всього 20 000 км. пробігу пробило прокладку (мембрану) в редукторі ГБО Magik III, виробник Чехія. Невідомо чому так сталося бо трохи за рано для вичерпання ресурсу мембрани.
Одним із суттєвих ознак що пробита мембрана це попадання газу в охолоджувальну систему автомобіля, що виражалося в характерному «булькотінні» в розширювальному бачку. Виглядало це як закипіла охолоджувальна рідина, антифриз. Але насправді то був витік газу. При цьому температура антифризу в межах норми тому датчики температури не сигналізували про наявну проблему. Лише звук з під капота і візуальний огляд вказував на проблему (дивіться відео).
На жаль на той момент не було потрібного ремкомплекту для ремонту редуктора, потрібно було довго чекати із-за початку війни в Україні. Та й ціна ремонту з ремкомплектом оцінювалась практично як новий редуктор. Тому прийняли рішення замінити редуктор повністю на італійський, Tomasetto Achille.
Дивіться також: “Як навчитися економити на витраті палива в автомобілі”