«В дитинстві я просив Бога подарувати мені велосипед. Потім зрозумів, що Бог діє по іншому. Я вкрав велосипед і почав молитися про прощення» Аль Пачіно
Електробайки, електровелосипеди, електроскутери як і електромобілі та електроавтобуси стають невід’ємною частиною нашого життя. Крім прогулянок вони виконують частину бізнес завдань. Часто їх використовують кур’єрські служби, що дуже зручно в великих містах та екологічно безпечно та сервіси прокату.
За кілька останніх років у світі стали популярними велосипеди з електричним мотором. Насправді існує безліч різних модифікацій які розробляють та виробляють в багатьох країнах світу. Не відстає в цьому питані й Україна, де крім переробки або дообладнання електротягою уже готових велосипедів різних світових брендів, випускають повністю нові повноцінні власні розробки.
Корисно знати: “Про «зелений тариф» в Україні для приватних осіб”
Принаймні щонайменше дві відомих Українські компанії, стартапи, випускають електробайки власних розробок з українськими комплектуючими за винятком акумуляторів та електромоторів.
Одна із таких компаній це тернопільська електро-вело-майстерня ЕLEEK. Ця компанія позиціонує себе саме як майстерня що може виготовляти електровелосипеди за індивідуальними замовленнями та підбирати та поставляти по території України з гарантією. В основному покликана розвивати електровелосипеди на теренах України.
ЕLEEK виготовляє велосипеди власних розробок та частково з власних комплектуючих, в основному це рама, руль, підніжка, дисплей, акумуляторна батарея. Інші деталі іноземного виробництва відомих світових брендів.
Delfast – ще одна не менш відома компанія що популяризує еко велосипеди. Компанія спочатку займалася доставкою товарів по м. Київ на електровелосипедах.
2018р. стартап вийшов на платформу Kickstarter з ідеєю електробайка з найдовшим пробігом. Ідею миттєво підтримали інвестори і стартап швидко набрав необхідну суму коштів для запуску власного виробництва електровелосипедів.
На сьогодні виробники Delfast використовують складові українського виробництва, це кузов, педалі сидіння тощо. Акумуляторні батареї американські, електромотор китайський.
Компанія стала відомою та реалізує свою продукцію по всьому світі. Є декілька основних напрямків модифікацій електробайків розрахованих на групу замовників B2B. Надлегкі з меншим пробігом для доставки товарів (запас ходу до 90 км. на одному заряді) та більш масивні зі збільшеним пробігом та швидкістю руху (запас ходу до 400 км.). Електробайки обладнані новітнім захистом, протиугінними пристроями та іншими інноваціями. Особливістю є система рекуперації енергії яка і дозволяє максимально збільшити пробіг електробайку.
Серед замовників поліцейські міста Бревард штату Північна Кароліна які експлуатують модель TopCop на базі моделі Top 2.0 Delfast. Для забезпечення вимог поліції електробайки були дообладнані спеціальним спорядженням. Поліцейські високо оцінюють українські електробайки та відмічають зручність патрулювання та швидкість, такі необхідні в їхній роботі.
Також, популярним на теренах України є дообладнання електроприводом звичайних велосипедів. В основному монтується колесо з електроприводом та обладнується акумулятором та контролером. Така модернізація може обійтися власнику велосипеда в 200 – 300 дол. Це значно дешевше за спеціалізований електробайк але й характеристики значно відрізняються.
Читайте також: “Заробіток в Україні кур’єром, на сервісах доставки замовлень”
“За матеріалами ЗМІ”